loading...
ميهماني لاله ها
مسيب احمدیان بازدید : 37 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (1)

 

 

سلام اي يادگار عشق و ايثار

 

سلام اي يادگار عشق و ايثار

كه يزدان باشدت هر دم نگهدار
به تو اي مظهر خون و حماسه
كه گرديدي ميان خون و ماسه
سلام اي نهر بهمن شير رخشان
كه داري ساحلي گرم و خروشان
سلامي بر ره آورد سعادت
بر آن سجادة سرخ عبادت
برآن آزادگان پر صلابت
كه ميرفتند تا مرز شهادت

 

 

 

 

 

سلامي بر نواي بي‌نوايي
به سرفصل غزلهاي جدايي
بر آن روحية پاك خدايي
به تاولهاي بمب شيميايي
سلام من به موشك‌هاي مستور
به ياران عزيز زنده در گور
به خاك آتشين و پرگدازت
به ايران هميشه سرفرازت
سلام من به ياران غريبت
همه دلدادگان بي‌شكيبت
سلامم بر تمام شب شكاران
به دلهاي همه اميدواران
سلام من بر آن دلهاي پرغم
كه دارد از غم فرزند ماتم
سلام من بر آن چشمان بيدار
كه شد در راه آنان تيره و تار
سلام من بر اين گلگون ‌كفن‌ها
به نقش‌لاله‌ها در پيرهن‌ها
سلام من به گلهاي شقايق
كه خوابيدند در دشت حقايق
سلامم بر تمام گلعذاران
كز آنان گشته ايران، لاله‌زاران
سلامي آتشين گر داده(مژگان)
چو باشد خادم راه شهيدان
*مژگان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در باغ شهادت را نبندید به ما بیچارگان هرگز نخندید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 931
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 2,391
  • بازدید کلی : 69,293